تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در آخرین بازی خود در نیم فصل نخست لیگ برتر، مقاومت البرز را ۳ بر یک شکست داد تا پایان خوشی برای خود رقم زند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیم فولاد زرند ایرانیان در آخرین بازی خود در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال در سالن انقلاب اسلامی کرج مقابل تیم مقاومت البرز به میدان رفت.

فوتسالیست‌های زرندی در نیمه اول بازی در همان دقایق ابتدایی روی غافلگیری گل اول را دریافت کردند.

فولادی‌ها که با برد شیرین هفته گذشته خود انگیزه دو چندانی برای پایان خوش نیم فصل داشتند بار دیگر با غیرت، اتحاد و همدلی توانستند برنامه‌های تاکتیکی خود را به اجرا بگذارند.

نتیجه این اتحاد فولاد مردان زرندی گل زیبای جوان ۱۹ ساله فولادی‌ها امیر حسین غلامی بود که بازی را به تساوی کشاند.

محمدرضا کرد دیگر بازیکن فولاد زرند ایرانیان که در چند هفته گذشته بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود موفق شد در این بازی نیز با نمایش خوب خود گل دوم فولادی‌ها را به ثمر برساند تا مقاومت البرز را با شکست بدرقه رختکن کند.

در نیمه دوم، مقاومتی‌ها که راضی به این نتیجه نبودند بر روی دروازه فولاد زرند فشار گذاشتند، غافل از اینکه فولاد مردان در کار‌های دفاعی نیز به خوبی تاکتیک‌های رضا کردی را به اجرا می‌گذارند.

در دقایق پایانی نیمه دوم، ضربه آزاد و محکم حسین اکبرزاده یکی از بهترین گلزنان فولادی‌ها بود که تیر آخر را در ادامه غول کشی فولادی‌ها زد و بازی نیز با نتیجه ۳ بر یک به نفع فولاد زرند ایرانیان به پایان رسید تا پایان خوش نیم فصل فولاد زرند ایرانیان رقم بخورد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.