امام جمعه انار خواستار مدیریت بحران کم آبی در این شهرستان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر انار با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتصاب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت : بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مساجد و نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی باید فعال شوند.

او افزود: استفاده از ابتکار و خلاقیت‌های جوانان انقلابی و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم‌ها موجب جذب مردم به مساجد و محافل دینی می‌شود.

امام جمعه شهرستان انار تصریح کرد: مذاکرات جمهور اسلامی ایران در وین فقط برای رفع تحریم هاست و غربی‌ها باید اطمینان دهند که تحریم‌ها رفع می‌شود.

او اظهارداشت: ملت ایران با تهدیدات نظامی و تحریم و فشار هرگز تسلیم استکبار جهانی نمی‌شود.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌ها گفت: دانشجویان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی از جمله مبارزه با آمریکاو در دفاع مقدس نقش فعالی داشتند، شهید همت ها، باکری‌ها، زین الدین‌ها و متوسلیان‌ها دانشجویان شهید دفاع مقدس، مدافع حرم وامنیت و سلامت از ثمرات شجره مبارک جنبش دانشجویی هستند.

او  روز جهانی معلولان و توانخواهان را گرامی داشت و گفت: استعداد‌های بسیار خوبی در میان معلولان و توانخواهان از نظر علمی و ورزشی و سایر مهارت‌های لازم وجود دارد ،همانگونه که ما در قبال اقشار مختلف باید احساس مسئولیت کنیم وظیفه داریم در مقابل این معلولان و توانخواهان عزیز هم احساس مسئولیت داشته باشیم.

حجت الاسلام منتظری در ادامه به روز ۱۸ آذر روز شهرستان انار اشاره کرد و گفت: روز تاریخی ۱۸ آذر برابر با ۸ محرم سال ۱۳۵۷ سه نفر از عزیزان در جریان راهپیمایی علیه نظام ستم شاهی به شهادت رسیده و جمعی از مردم مجروح شدند، به عنوان روز شهرستان انار نامگذاری شده است.

امام جمعه انار بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی شهرستان انار از شهر به بخش و از بخش به شهرستان ارتقا پیدا کرد وبا توجه به موقعیت جغرافیایی، ظرفیت پیشرفت در زمینه‌های مختلف در شهرستان انار وجود دارد.

او افزود: شهرستان انار باید از تک محصولی خارج و شهرک صنعتی باید با احداث کارخانجات، واحد‌های تولیدی و کارگاه‌های مختلف آن  تقویت شود.

او در ادامه گفت: در شهرستان انار برای کنترل بحران کم آبی باید منابع آبی مدیریت شود و حتماً از انتقال آب خلیج فارس به این شهرستان نیز استفاده شده و از هرگونه حفر چاه جدید که به آب شرب و کشاورزی لطمه وارد می‌کند با قاطعیت جلوگیری شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز جمعه ، کم آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار