نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های عمرانی فعال در شهرستان هویزه به زودی به بهره برداری می‌رسند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام فاز اول تعدادی از پروژه‌های عمرانی در هویزه گفت: سالن چند منظوره با مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و سالن ورزشی رزمی با مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان با استفاده از اعتبارات نفت به ترتیب احداث و بازسازی شده اند و آماده بهره برداری هستند.

او استقرار و راه اندازی دکل‌های روشنایی در زمین چمن طبیعی با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان، ۴ چمن مصنوعی در روستا‌های هویزه با مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و فاز اول بوستان ورزشی این شهرستان تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده که همگی با استفاد از اعتبارات نفت اجرایی شده اند را از دیگر پروژه‌های عمرانی آماده بهره برداری عنوان کرد.

ساعدی بیان داشت: برای تکمیل پروژ‌ه‌های ورزشی سطح شهرستان به ویژه بوستان ورزشی و همچنین کلنگ زنی پروژه‌های ورزشی جدید از جمله؛ استخر، پیگیری‌های لازم به منظور جذب اعتبارات فاز دوم از اعتبارات نفت انجام شده است و به محض جذب بودجه، عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.