امام جمعه اهواز گفت: زمانی عدالت اجتماعی تحقق می‌یابد که بستر گفتمان سازی، جریان سازی و فرهنگ سازی فراهم شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد امام جمعه اهواز گفت: تحقق عدالت اجتماعی به عنوان هدف اصلی انبیاء در اسلام است و باید برای ایجاد عدالت تلاش کرد و  زمانی عدالت اجتماعی تحقق می‌یابد که بستر گفتمان سازی، جریان سازی و فرهنگ سازی فراهم شود.

او با بیان اینکه اگر سبک زندگی اسلامی در زندگی روزمره نهادینه شود بسیاری از مشکلات مانند اصلاح الگوی مصرف و دوری از تجمل پرستی برطرف می‌شوند، افزود: زمانی که برخی کارگران و کارکنان احساس می‌کنند امنیت شغلی ندارند و یا حقوق دریافت نمی‌کنند برخی به ناحق حقوق‌های نجومی می‌گیرند که رئیس جمهوری به جد به دنبال کوتاه کردن دست این افراد است.

حجت الاسلام موسوی تریح کرد: برخی دولت‌ها همچون آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی به دنبال تجمل گرایی هستند این در حالی است که مردم بسیاری از کشور‌ها در فقر به سر می‌برند و  بسیاری از نخبگان، کشور را به دلیل نادیده شدن ترک می‌کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در ترسالی اگر مدیریت آب انجام شود دچار خشکسالی نمی‌شویم ، ادامه داد: باید از علم آبخیزداری به عنوان پزشک طبیعت و آبخوان داری برای مدیریت آب در کشور به درستی استفاده کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.