حجت الاسلام شیرازی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که فرمود پاداش و مزد مجاهدت‌های او شهادت بود، شهید فخری زاده را در عین گمنامی الگوی استقامت و پیشرفت نام نهاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته دفاعی و هسته‌ای ابران شامگاه پنجشنبه ۱۱ آذر به میزبانی ارشد عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در استان فارس با حضور جمعی مسئولان استانی و آحاد مردم در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این مراسم گفت: شهید فخری‌زاده شخصیتی گمنام میان مردم ایران بود و همانند حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب ولایت فقیه بود، و عمر خود را در مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی بذل کرد و بعد از شهادت او زمانی که دشمنان از او گفتند؛ ملت ما متوجه شدند که چه خدمات بزرگی را به ایران و اسلام هدیه کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع بابیان اینکه علت مورد هدف قرار گرفتن این شخصیت برجسته مجاهدت‌های علمی ماندگار وی بود، فخری زاده را فخر ایران نامید.

او با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که فرمود "پاداش و مزد مجاهدت‌های او شهادت بود. " شهید فخری زاده را در عین گمنامی الگوی استقامت و پیشرفت نام نهاد.

این مقام مسئول گفت: بعد از ترور شهید فخری زاده مسیر دکتر فخری‌زاده مسیر، عزت، شرف و استقلال هر ایرانی شد و عزت و شرف قابل مذاکره و فروختنی نیست و راه شهدای هسته‌ای و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

قرائت دعای کمیل با نوای مداح اهلبیت حاج سید محمود علوی پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار