با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی سرپرست موقت فرمانداری نهاوند معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، باب الحوائجی معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در این مراسم بیان کرد: شهادت شهید پهلوان مهدی رفیعی که در مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت رسید را به خانواده این عزیز و نیروی انتظامی تسلیت می‌گوییم.

او افزود: نهاوند را با نام شهیدان قدوسی، حیدری، حاج میرزا سلگی، احمدوند طالبیان، بحیرایی و گروه انقلابی ابوذر می‌شناسیم و این نهاوند شهرستانی زرخیز و قهرمان پرور و موثری در استان همدان و غرب کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان ادامه داد: مسئولیت داشتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت است و رحمت که شکرگذاری آن خدمت به مردم و حرکت در روان سازی زندگی مردم است.

او گفت:هیچ شانی بجز خدمت به مردم در تقویت نظام، بعنوان فرزندان همین مردم برای خودمان قائل نیستیم و از بدرقه خوب مردم از ناصری فرماندار سابق، معلوم است که ایشان خدمت کرده است.

این مسئول ابراز داشت: تاکید می‌کنم به آقای سلگی که بعنوان سرپرست موقت تا معرفی فرماندار جدید امروز معرفی می‌شود، که بامردم باش و جدایی از مردم حاشا و کلا، زیرا برای معرفی فرماندار آقای استاندار در نهاوند حضور خواهند یافت، فعلا آقای سلگی موقت بعنوان سرپرست سکاندار نهاوند می‌شود.

در پایان این مراسم از خدمات و زحمات مراد ناصری فرماندار اسبق قدردانی شد و آقای جعفر سلگی به عنوان سرپرست موقت معرفی شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.