مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور با اشاره به ضرورت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات گفت: زیرساخت‌های حیاتی کشور در بستر اینترنت قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سیدعلیرضا آل داود مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور عصر امروز در گردهمایی فعالان فضای مجازی حوزه سواد رسانه در گرگان افزود: زیرساخت‌های حیاتی کشور در بستر اینترنت قرار دارد و همانند جنگلی است که حتی با قانون جنگل هم مدیریت نمی‌شود.

او با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر دو بخش فضای مجازی افزود: گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه ما به شمار می‌رود و باید آن را به عنوان نقشه راه در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

آل داود ادامه داد: وقتی از نقشه راه ما در فضای مجازی بی خبر باشیم کنشگری به جایی نمی‌رسد و نقشه راه ما در فضای مجازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

او افزود: رهبر انقلاب می‌فرماید اگر رهبر کشور نبودم شغلی در کشور انتخاب می‌کردم که در بستر فضای مجازی بود و لذا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دو بخش به فضای مجازی تاکید کرده است.

آل داود با بیان اینکه ۲۲سال راه اندازی شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است افزود: مقام معظم رهبری نخستین گام نا امیدسازی را در جامعه در گام دوم انقلاب انتشار خبر‌های جعلی عنوان کردند.

منبع:صدا و سیما

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.