فرماندار خاتم گفت: حمایت دستگاه‌های استانی و خیرین خودکفایی، اشتغال‌زایی و توانمند سازی مددجویان کمیته امداد باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد میربهبودی فرماندار خاتم در آئین تجلیل از حامیان و خیرین کمیته امداد شهرستان که با حضور مسئولین شهرستان و نمایندگان کمیته امداد استان و خیرین برگزار شد با اشاره به وضعیت شهرستان از لحاظ تعداد مددجویان تحت پوشش، گفت: اشتغال‌زایی و حمایت دستگاه‌های استانی و خیرین از مددجویان کمیته امداد به منظور خودکفایی و توانمند سازی نیازمندان موضوعی است که همواره باید در اولویت قرارگیرد.

او ضمن تقدیر از تمامی خیرین، حامیان و مجموعه کمیته امداد شهرستان اظهارداشت: خیران و حامیان همچون مجاهدان در راه خدا هستند که همیشه کمک و حمایت‌شان به خانواده‌های محروم و ایتام گره‌گشا بوده است.

او خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه را از مهمترین اهداف دولت برشمرد و تاکید کرد: حضور در بین ایتام و پیگیری مشکلات آنان یک وظیفه انسانی است و محدود به زمان‌های خاص نیست و در هر زمان از سال نیز باید انجام شود.

فرماندار خاتم به تحت حمایت قرارگرفتن ۶۷ نفر از ایتام شهرستان خاتم به همت معدن اسمالون اشاره و اظهار امیدواری کرد: با یاری خداوند متعال وهمت مردم بویژه خیرین وتلاش مسئولین این مشکلات و کمبود‌ها مرتفع شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.