مهمترین حوادث استان یزد امروز پنجشنبه ۱۱ آذر را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه تانکر را به گمان حمل سوخت قاچاق متوقف کردند.

او بیان کرد: در بررسی‌های لازم مشخص شد این تانکر حامل ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که به همین منظور خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کردند.

توقیف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در یزد

بهدانی فرد گفت: کارشناسان ارزش این محموله سوختی را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند این خودرو از یزد عازم استان‌های جنوب شرقی کشور بود که به وسیله ماموران توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در عملیات ماموران پلیس شهرستان خاتم مواد مخدر کشف کردند.

پژو حامل مواد مخدر در دام قانون

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با کار اطلاعاتی و هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو مشکوک شدند.

او بیان کرد: ماموران پلیس به خودرو دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری که راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد و خودرو در یک عملیات تعقیب و گریز در محور هرات _ مروّت متوقف شد.

قاچاقچیان در مسیر ناکام  ماندند

بهدانی فرد گفت: ماموران در بازرسی انجام شده ۳۰۰ کیلو مواد مخدر شامل ۱۷۳ کیلو تریاک و ۱۲۷ کیلو حشیش را کشف کردند.

او اظهار داشت: قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند که دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با انجام کار گسترده اطلاعاتی از خبری در خصوص بارگیری و حرکت قاچاقچیان با یک محموله مواد افیونی از شرق کشور به سمت این استان مطلع شدند.

او با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی گفت: ماموران دو دستگاه کامیون حامل این محموله در محور کمربندی غربی یزد شناسایی و در یک عملیات خودرو‌ها را متوقف کردند.

بهدانی فرد گفت: ماموران در بازرسی از کامیون‌ها ۳۰۵ کیلو انواع مواد مخدر شامل ۲۴۵ کیلو تریاک و ۱۶۰ کیلوگرم حشیش و سه قاچاقچی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.