پنجمین همایش ملی ریحانه النبی با سه محور " جایزه ادبی ریحانه "، "دومین همایش ملی نهج البلاغه در آرا و اندیشه‌های اسلام شناسان" و "جشن‌های مردمی کوثر " فراخوان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی مرکز اسلامی فاطمیه مستقر در فارس اعلام کرد: ارسال آثار و مقالات به پنجمین دوره جایزه ادبی ریحانه و دومین همایش ملی نهج البلاغه در آرا و اندیشه‌های اسلام شناسان آغاز شده و از علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش دعوت می‌شود.

پنجمین همایش ملی ریحانه النبی با سه محور " جایزه ادبی ریحانه "، "دومین همایش ملی نهج البلاغه در آرا و اندیشه‌های اسلام شناسان" و "جشن‌های مردمی کوثر " از پنجشنبه ۱۱ آذر آغاز شد.

آثار ارسالی امسال در دو بخش اشعار نو در قالب‌های (نیمایی، سپید) و اشعار کلاسیک در قالب‌های (غزل، مثنوی، قصیده و رباعی) با موضوع سیره و زندگی حضرت زهرا (س) حداکثر تا تاریخ ۱۶ دی ماه۱۴۰۰به یکی از آدرس‌های اعلام شده ارسال شود و در تاریخ ۳۰دی ماه نفرات برتر جایزه ادبی توسط هیأت داوران جایزه ادبی معرفی خواهند شد و آیین پایانی جایزه ادبی ریحانه سوم بهمن ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) خواهد بود.

با توجه به شرایط کرونا بسیاری از بخش‌ها بصورت مجازی خواهد بود. همچنین آخرین فرصت ارسال چکیده و اصل مقالات جهت دومین همایش ملی نهج البلاغه در آرا و اندیشه‌های اسلام شناسان تا تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ و زمان برگزاری همایش ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ همزمان با شهادت امام علی (ع) خواهد بود.

جشن‌های مردمی کوثر نیز که با توجه به شرایط کرونا بصورت آنلاین با حضور بسیاری از چهره‌های فرهنگی و هنری کشور در تاریخ‌های یکم و دوم بهمن ماه از طریق صفحه اینستاگرام مرکز اسلامی فاطمیه و آپارات همزمان پخش خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را با موضوع و محور‌های اعلام شده به یکی از آدرس‌های اینستا: Fatemie_islsmic.Center
مرکز اسلامی فاطمیه پایگاه اطلاع رسانی: www. Reyhanehic.ir ایمیل: info@reyhaneic.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار