معاون گردشگری استان فارس از برگزاری تور آشنا سازی برای نمایندگان آژانس‌های عراقی از ظرفیت‌های گردشگری استان، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید موید محسن نژاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: در راستای ابلاغ شیوه نامه جذب گردشگران خارجی، برای برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری فم‌تور صنعت گردشگری و رسانه از کشور عراق نشستی با حضور نمایندگانی از جامعه هتل‌داران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین آژانس‌های مسافرتی، در شیراز برای بررسی راهکار‌های جذب گردشگران عراقی برگزار شد.

او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان فارس و شهر شیراز در بعد مذهبی، سلامت، طبیعی و تاریخی، گفت: در این نشست مقرر شد که آژانس‌های خدمات مسافرتی وارد کننده تور‌های گردشگری عراقی، با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند و برای برگزاری فم‌تور آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

محسن نژاد به لزوم احیای پرواز شیراز به نجف نیز اشاره کرد و گفت: وجود این پرواز می‌تواند گشایش‌های بسیاری در ورود گردشگران عراقی به شیراز فراهم آورد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: کشور عراق نکات فرهنگ خاصی دارد که باید به این آن‌ها توجه کرد مثلاً در زمینه غذا باید اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود تا غذا‌های عراقی در رستوران‌ها و هتل‌های استان ارائه شود.

در این نشست نمایندگان آژانس‌های مسافرتی حاضر مشکلات و راهکار‌های جذب بیشتر گردشگران عراقی را بیان کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.