مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) از رفع شکستگی لوله ۳۵۵ پلی اتیلن انتقال آب شرب در بلوار آیت الله طالقانی این شهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین خواجوی، مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: به محض اطلاع از شکستگی خط لوله آب، به منظور رفاه حال مردم و کاهش مصرف آب نیمه شب، انجام تعمیرات شبانه با هدف جلوگیری از هدررفت آب در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با وجود سرمای هوا در ساعت ۲۴ بامداد نیرو‌های تلاشگر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) با اعزام به محل شکستگی نسبت به تعمیر و مرمت خط لوله پلی اتیلن ۳۵۵ در کمترین زمان ممکن اقدام کردند.

خواجوی با بیاناینکه پس از حفاری، تخلیه و پاکسازی محل خط حادثه دیده عملیات تعمیر با بستن ۲ عدد کمربند انشعاب استیل انجام شد، اظهار داشت: سرعت بخشیدن در رفع شکستگی‌ها و اصلاح شبکه‌های توزیع آب فرسوده از جمله برنامه‌های اداره آبفا است و از مسئولان تقاضا داریم جهت اصلاح شبکه‌های فرسوده با سرعت بخشیدن به تخصیص اعتبارات لازم مشکلات شکستگی‌ها به حداقل ممکن برسند.

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) در پایان از شهروندان خواست به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعابات، شبکه‌های توزیع وخطوط انتقال با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تماس گرفته و در صورت قطع آب با صبر و بردباری ما را در انجام وظایف همراهی کرده تا بتوان در اسرع وقت این مشکل را برطرف کرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شکستگی لوله ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.