رییس دادگستری شهرستان بم با همراهی معاون قضائی دادگستری و رئیس بهزیستی بم از مرکز حمایت از کودکان کار این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رمضانی زاده رییس دادگستری بم در بازدید از مرکز حمایت از کودکان کار بم ، گفت: این بازدید با هدف بررسی شرایط اجتماعی کودکان کار و کودکان در معرض آسیب و همچنین بررسی نحوه ارائه خدمات به این کودکان انجام شد.

او بر توسعه خدمات اجتماعی با مشارکت مردمی و خیرین در شهر بم تاکید کرد وافزود: خدمات این مرکز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با آموزش‌های موثر برای جامعه هدف، رضایت بخش است.

رمضانی زاده تصریح کرد: مداخلات حمایتی به موقع و متناسب با سن کودک و نوجوان برای کودکان در شرایط خاص نقش بسیار مهمی در پیشگیری دارد و منشا تحول و شکل گیری شخصیت کودک برای آینده‌ای سالم و روشن است.

علیرضا اشرف زاده، ریاست بهزیستی شهرستان بم نیز بر ضرورت فعالیت‌های مراکز بخش خصوصی فعال در حوزه پیشگیری در چهارچوب قانون تاکید کرد و گفت: بهزیستی از این مرکز حمایت می‌کند.

در این جلسه موانع و ظرفیت‌های مرکز کودکان کار و در معرض آسیب شهر بم با هدف حمایت از کودکان نیازمند به خدمات اجتماعی و آموزش بررسی و در خصوص توسعه برنامه‌های آتی با توجه به ضرورت مقوله پیشگیری در شرق استان کرمان گفتگو شد و راهکار‌های اجرایی پیشنهاد شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کودکان کار ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.