مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: با توجه به گردشگر پذیری بالای سرعین تلاش می‌کنیم تا موزه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی را در این شهرستان ایجاد کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار سرعین گفت: با توجه به گردشگرپذیری بالای سرعین وجود موزه و نمایشگاه دائمی عرضه و فروش صنایع‌دستی در شهر توریستی سرعین ضروری است.

او افزود: این اداره‌کل آماده همکاری برای ایجاد موزه و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی در راستای رونق و توسعه گردشگری و صنایع‌دستی در این شهرستان است و در این زمینه اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به برخی مشکلات گردشگری در سرعین، نصب چادر توسط گردشگران در سطح شهر را نامطلوب دانست و گفت: در برخی موارد این موضوع باعث ایجاد آسیب‌های اجتماعی شده است که در راستای جلوگیری از این آسیب‌ها باید از نصب چادر در سطح شهر جلوگیری شود.

فلاحی ادامه داد: برای رفع این مشکلات باید نصب چادر در سطح عمومی شهر مانند خیابان‌ها، حاشیه بلوارها، پارک‌ها و بوستان‌ها ممنوع و فضای مناسبی برای برپایی چادر برای مسافران در نظر گرفته شود تا امنیت مناسبی برای آن‌ها اعمال شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.