استاندار گیلان در دیدار با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: عزمی جدی برای مبارزه با فساد و تبعیض داریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در دیدار با حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور که نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور داشت؛ گفت: جلسات هماهنگی سران سه قوه بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و به منظور بررسی امور و جهد و تلاش برای رفع مشکلات در سطوح عالی تصمیم گیری در کشور به طور قطع امری شایسته تقدیر است.

او با اشاره به وجود کاستی‌هایی بسیار در استان گیلان افزود: هر جا فقر رو به فزونی پیدا کرد، تبعیض و ناعدالتی نیز زیاد شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در مبارزه با فساد و تبعیض فقط نگاه‌ها به قوه قضاییه است، اظهار داشت: این درحالی است که می‌توان و باید، مشکلات را در دولت ریشه یابی کرد و خشکاند.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در این دیدار، با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و ضرورت برنامه ریزی برای مدیریت آن، فساد و تبعیض را از جمله چالش‌های اصلی خواند.

دیدار با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

او افزود: مقطع زمان کنونی، طلایی‌ترین دوران برای خدمت به مردم است و باید با اغتنام از فرصت، همه تلاش خود را به کار گیریم تا امید به نسل جوان بازگردد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: اگر بتوانیم از عهده این بخش برآییم، قطعا شاهد پیشرفت و رشد خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.