مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوخت گاز جایگاه های سی ان جی در یاسوج و دیگر شهرهای استان که استانداردهای ابلاغ شده را رعایت نکنند، قطع می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این مطلب به رسانه ها  به بازرسی های دوره ای و مستمر از جایگاه های  این استان اشاره کرد و گفت: تا ایمن سازی همه جایگاه ها این بازرسی ها ادامه خواهد داشت.

او افزود: بازرسی از جایگاه‌هایCNG، همواره به صورت دوره ای و مستمر توسط بازرسان شرکت های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام می پذیرد.

رحمتی بیان کرد: امسال بازرسی فنی از ۲۹ جایگاه CNG مستقر در استان توسط بازرسان شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام شد.

او اضافه کرد: در این بازرسی ها برای ۱۸ جایگاه CNG که بدون نقص بحرانی بوده تاییدیه استاندارد صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان ادامه داد: همچنین هفت جایگاه در نوبت بازرسی ، ۲ جایگاه غیرفعال و ۲ جایگاه هم در وضعیت بحرانی قرار دارند .

رحمتی تصریح کرد: جهت پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه احتمالی نسبت به قطع گاز جایگاه های دارای عدم انطباق های بحرانی و وضعیت پرخطر اقدام شده است.

او اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد غیر استاندارد و یا  هر گونه تخلف از سوی جایگاه داران CNG ، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند.

بیش از ۳۰ جایگاه سوخت سی ان جی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که هم اکنون تعدادی به علت مشکلات مالی  و فنی غیر فعال است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.