فرمانده انتظامی گناباد گفت: ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی دو عملیات جداگانه در گناباد کشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ قربانعلی قربانی فرمانده انتظامی گناباد گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد هنگام کنترل و بازرسی خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون که به سمت مشهد در حرکت بود مشکوک شدند و این خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این کامیون ۷۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در بار کامیون جاسازی شده بود را کشف و در این زمینه یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گناباد ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در ورودی استان خراسان رضوی به یک دستگاه کامیون دیگر نیز مشکوک شدند و پس از بازرسی از آن ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این زمینه ۲ متهم دستگیر شدند.

قربانی بیان کرد: سه متهم دستگیر شده در این ۲ عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با اشاره به این که پلیس در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند و با قاطعیت با آنان برخورد می‌کند تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌کنم که در صورت اطلاع از موارد مشکوک، مراتب را در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.