ساکنان محلی در هند در مقابل یکی از چاله های خیابان دست به حرکت اعتراضی نمادین زدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مشکلات چاله‌ها و گودال‌های خیابان تقریبا در هر شهری دیده می‌شود. با این حال ساکنان یک منطقه در هند آنچنان از مسئولان محلی برای برطرف کردن این معضل ناامید شده اند که برای رفع آن، دست به دامن خدایان محلی شده اند. عده‌ای از ساکنان محلی در بنگلور هند با دعوت از راهب محلی خواستند تا یک مراسم دعا برای رفع این مشکل برپا کند.

در ویدئویی که تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است ساکنان محلی را در حالی که به همراه راهب در اطراف یک چاله که با گل تزئیین شده نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که این افراد به دور این گودال پر از آب جمع شده اند راهب برای حل این معضل به درگاه خدایان دعا و نیایش می‌کند.

این ویدئو اولین بار توسط یک کاربر محلی در توئیتر منتشر شد. او در شرح این ویدئو نوشت: «شهروندان در بنگلور که از اقدام مسئولان محلی برای حل معضل چاله‌های خیابان ناامید شده اند حالا خدایان را می‌خوانند. چرا مسئولان این شهر نمی‌توانند معضل چاله‌های خیابان‌ها را برطرف کنند؟»


بیشتر بخوانید


این ویدئو که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت واکنش آن‌ها را نیز به همراه داشت. در حالی که برخی از کاربران از کم کاری مسئولان محلی در این باره انتقاد کردند، برخی نیز این مراسم دعا و نیایش را ایده‌ای جالب توصیف کردند که باید موجب شرمساری مسئولان محلی شود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آن‌ها بالاترین عوارض شهری و جاده‌ای را از مردم دریافت می‌کنند، اما این وضعیت خجالت آور خیابان‌ها و جاده‌های ماست.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.