سارق برای فرار از ماموران پلیس اقدام به بالارفتن از دیوار نمای آپارتمان ۲۰ طبقه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام یک سارق محلی در هنگ کنگ را برای فرار از دست ماموران پلیس  به تصویر می‌کشد. این سارق که حین سرقت از یک آپارتمان با ماموران پلیس مواجه شده بودند برای فرار از دست آن‌ها اقدام به صعود از دیوار نمای ساختمان کرد. این اتفاق در یک آپارتمان ۲۰ طبقه در منطقه‌ای در هنگ کنگ رخ داد.

در ویدئویی که منتشر شده است این سارق را در حالی که از دیوار نمای ساختمان بالا می‌رود نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که ماموران پلیس در پایین ساختمان حضور دارند این سارق برای فرار از دست آن‌ها تلاش می‌کند خود را به طبقات بالاتر برساند. در این ویدئو صدای ماموران پلیس که سارق می‌خواهند تا خود را تسلیم آن‌ها کند شنیده می‌شود.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی این سارق یکی از اعضای باند بدنام سارقان روستایی بود که حین سرقت از این آپارتمان به دام پلیس افتاد. این سارق قصد سرقت از این مجتمع مسکونی لوکس را داشت که توسط پلیس دستگیر شد. پلیس هنگ کنگ در یک عملیات جستجوی ۲ ساعته موفق به دستگیری این سارق شد. پلیس هنگ کنگ هنوز هویت این سارق را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اینجور موقع ها پلیس باید منطقه رو ترک کنه و بهش خبر بدن دارن میرن و کاری بهش ندارن والا اگه از ترس طوریش بشه خونش گردن پلیسه