رئیس اداره صمت میانه گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای ۲۴۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پرونده تشکیل شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امدادیان رئیس اداره صمت میانه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با بیان اینکه  از ابتدای امسال تاکنون برای ۲۴۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پرونده تشکیل شده است گفت: ارزش این پرونده‌ها ۶۵ میلیارد ریال است.

او افزود: این تخلفات در سه هزار و ۸۶۴ مورد بازرسی کشف شده است.

امدادیان گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، کالای تقلبی، عرضه خارج از شبکه، فروش اجباری، عدم رعایت موارد بهداشتی و عدم درج قیمت را از مهمترین تخلفات واحد‌های مذکور برشمرد و از برخورد با متخلفان و ارجاع آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد.

 سعادتی فرماندار ویژه شهرستان میانه هم با اشاره به اینکه حجم بی سابقه یارانه دولت برای رسیدن به دست مصرف کننده واقعی و دسترسی مردم نیازمند شفاف سازی است خواستار شفافیت و اطلاع رسانی دقیق و به موقع از طریق رسانه‌ها شد و تصریح کرد: این کار راه را برای هر گونه بی اعتمادی، بدگمانی و اتهام می‌بندد.

 سعادتی همچنین با تاکید بر اینکه آرد یارانه‌ای بیت المال است و باید از قاچاق آن و احتمال فروش آزاد و ورود آن به بازار سیاه جلوگیری شود گفت: باید با پیشگیری از این موضوع برکات آن به سفره مردم و بویژه عشایر سرازیر شود.

فرماندار میانه بر لزوم ثبت کالا‌ها توسط دستگاه‌های شهرستان در سامانه جامع انبار و سامانه جامع تجارت تاکید کرد و از اداره صمت خواستار رسیدگی به سوالات و ابهامات با توجه به راه اندازی جدید این سامانه شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.