با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان وبلوچستان محل دپوی بیش از ۲ میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق در شهر زاهدان کشف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از دپوی محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق در انباری واقع در شهر زاهدان مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از دپوی اقلام قاچاق در انبار مذکور به همراه مأموران اداره تعزیرات استان از محل مورد نظر بازرسی که طی آن تعداد ۴۶ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و گمرکی، شامل چندین دستگاه یخچال فریزر ساید بای ساید، تلویزیون‌های ال‌ای دی هوشمند و ماشین لباس شویی و ظرفشویی کشف شد.

فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش اقلام قاچاق کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار طاهری با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی با بیان اینکه قاچاق کالا موجب وارد شدن آسیب به تولید داخلی و در نتیجه اقتصاد کشور می‌شود بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار