سفیر آمریکا در سازمان ملل:

شورای امنیت باید خطرات ایران برای اسرائیل را جدی بگیرد

سفیر آمریکا در سازمان ملل خواستار آن شد که به طور منظم فعالیت‌ها و خطرات ایران و لبنان برای رژیم صهیونیستی از سوی شورای امنیت رصد شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری تایمز آو اسرائیل، لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد با ادعای این موضوع که این اسرائیل است که خاورمیانه را تعریف می‌کند گفت: تاثیر بدعهدی‌های منطقه ای، آرمان‌های هسته‌ای و فعالیت‌های ایران در زمینه تنفر از اسرائیل برای ما بسیار مهم است.

وی ادامه داد: اسرائیل در معرض حملات و تهدیدات منظم گروه‌های مقاومت حزب الله و ایران است و نمی‌توان از این تهدیدات چشم پوشی کرد.

سفیر آمریکا در سازمان ملل تصریح کرد: ما می‌توانیم از قطعنامه‌های شورای امنیت برای محدود کردن فعالیت‌های هسته‌ای خطرناک ایران، حمایت از گروه‌های مقاومت از جمله حماس و حزب الله استفاده کنیم.

وی مدعی شد: گروه های مانند حماس و حزب الله که از سوی ایران تامین مالی می شوند به طور مرتب اسراییل را مورد تهدید قرار می دهند. ما باید به جای برگزاری جلسات درباره (تخلفات) اسراییل، به طور منظم درباره لبنان و ایران در شورای امنیت جلسه برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
همچین حرف میزنن انگار که ما 200 تا بمب اتم داریم نه اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
ای کاش خطرات رژیم صهیونیستی برای جامعه بشری نیز توسط سازمان ملل بصورت مستمر پایش شود اکثر تنشها و کودتاها و دخالت مستقیم در آتش افروزی ها و جنگ بین کشور ها بصورت مستقیم وغیر مستقیم با تحریک و بهانه سازی توسط سازمانهای جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا صورت میپذیرد . رژیم صهیونیستی با ابزار رسانه کل دنیا را فریب میدهد .
آخرین اخبار