رقابت‌های هفته یازدهم از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد.

فولاد سیرجان ایرانیان – لبنیات هراز آمل

تیم والیبال فولاد سیرجان امروز در حالی در سالن فدراسیون والیبال میزبان شاگردان بهروز عطایی خواهد بود که نیاز به برد دارد تا بتواند در آستانه پایان نیم فصل اول به جمع مدعیان بازگردد. پیروزی در این دیدار برای سیرجانی‌ها بسیار مهم است و با تمام توان به میدان خواهند آمد. شاگردان سعید رضایی در بازی قبلی خود برابر سایپای تهران با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شدند و به رده پایین تر سقوط کردند. تیم والیبال فولاد سیرجان در حال حاضر با ۵ شکست ، ۵ پیروزی و با ۱۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است.

تیم والیبال لبنیات هرازآمل هم بعد از چند هفته ناکامی هفته گذشته با نتیجه ۳ بر یک شاگردان ساسان خداپرست را از پیش رو برداشت تا خود را بین مدعیان نیم فصل اول نگه دارد. شاگردان بهروز عطایی برای بهبود بخشیدن به جایگاه خود در جدول لیگ برتر والیبال مستلزم برد در این دیدار هستند. هرازی‌ها در صورت شکست در این دیدار به رده‌های پایین‌تر جدول سقوط خواهند کرد. تیم والیبال لبنیات هرازآمل در حال حاضر با ۶ پیروزی ، ۴ شکست و با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول جای دارد.

راه‌یاب ملل مریوان – شهرداری گنبد

تیم والیبال راه یاب ملل مریوان امروز در حالی به مصاف شهرداری گنبد خواهد رفت که در هفته گذشته شگفتی آفرید و توانست تیم پیکان تهران را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو بردارد و به رده چهارم جدول برسد. راه یاب مللی‌ها در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند خود را به رده سوم برسانند و شهرداری ارومیه و سپاهان را تعقیب کنند. شاگردان آرش صادقیانی با ۶ پیروزی ، ۴ شکست و با ۱۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول ایستاده اند.

در مقابل تیم والیبال شهرداری گنبد تشنه پیروزی در این دیدار است تا بتواند خود را بین مدعیان نیم فصل اول نگه دارد. گنبدی‌ها اگر بتوانند برابر نماینده مریوان پیروز شوند، می‌توانند به جایگاه چهارم جدول دست پیدا کنند و در صورت شکست در این بازی به رده‌های پایین‌تر سقوط می‌کنند. شاگردان عظیم جزیده در بازی قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شهرداری ارومیه شدند. گنبدی‌ها در حال حاضر با ۵ پیروزی ، ۵ شکست و با ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته اند.

برنامه کامل هفته چهارم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

  • ساعت ۱۵ – خانه والیبال، تهران/ سایپا – فولاد مبارکه سپاهان
  • ساعت ۱۶ – سالن فدراسیون والیبال، تهران/ فولاد سیرجان ایرانیان – لبنیات هراز آمل
  • ساعت ۱۶ – سالن شهید گل عباسی، ورامین/ شهرداری ورامین – شهرداری ارومیه
  • ساعت ۱۶ – سالن اختصاصی شهداب یزد / شهداب یزد – آذرباتری ارومیه
  • ساعت ۱۶ – سالن زاگرس، مریوان / راه‌یاب ملل مریوان – شهرداری گنبد
  • ساعت ۱۶– سالن شهید صدر، رامسر/ هورسان رامسر – مس رفسنجان
  • ساعت ۱۸– سالن خانه والیبال، تهران/ پیکان – پاس گرگان

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار