پویش فرزندان میرزا به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی در شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محسن پورپیر، مسئول مرکز رسانه‌های اجتماعی سازمان فضای مجازی سراج گیلان گفت: پویش فرزندان میرزا با هدف زنده نگه داشتن یاد میرزا کوچک جنگلی و نهضت جنگل به عنوان یک واقعه مهم تاریخی برای کشور در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده است.

او از فعالان شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای استان گیلان دعوت کرد؛ به این پویش که همزمان در بستر‌های توییتر و اینستاگرام با هشتگ #فرزندان_میرزا و سایت پویش به نشانی Gilpooyesh.ir و ربات تلگرام t.me/gilpooyeshbot گروه تلگرامی پویش فرزندان میرزا به نشانی:  https://t.me/Gilpooyesh برگزار می‌شود، بپیوندند و یاد و نام بزرگمردان نهضت جنگل به پرچمداری طلبه شهید میرزا کوچک جنگلی را گرامی دارند.

مسئول مرکز رسانه‌های اجتماعی سازمان فضای مجازی سراج گیلان اظهار داشت: واقعه نهضت جنگل می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب برای ایستادگی در برابر زورگویان جهانی و عدالت‌خواهی، وطن‌پرستی، مردم‌دوستی، خودکفایی، شهادت‌طلبی، کمک به همنوع، عزتمندی، حق‌طلبی و سایر شئون اسلامی و انسانی باشد.

پورپیر به لزوم خودشناسی و هویت بخشی به نسل جوان اشاره و تصریح کرد: نهضت جنگل اگر به درستی معرفی شود، برای خودشناسی و خودباوری نسل جدید راهگشا خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.