استاندار اصفهان گفت: طرح شهدای سلامت باید در روزهای پایانی بیش از ۹۵ درصد از جامعه هدف خود را تحت پوشش قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان و کاشان با تبیین روند پیشرفت طرح شهدای سلامت در جغرافیای تحت پوشش به تبیین آمار‌ها پرداختند.

 مرتضوی استاندار اصفهان در این جلسه ضمن تقدیر از تعامل موثر و سازنده نیروی مقاومت بسیج با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان گفت: فعالیت‌های صورت گرفته به عنوان الگویی موثر برای فرایند‌های جهادی هستند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در روز پایانی باید جامعه هدف خود را با پوششی افزون بر ۹۵ درصد مشمول گردد.

استاندار اصفهان با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و اداره اتباع استانداری در خصوص روند اجرای واکسیناسیون اتباع در استان اصفهان افزود: اهتمام سایر دستگاه‌های اداری و اجرایی در اقناع افکار عمومی و افزایش آگاهی همگانی، در راستای مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، باید به گونه‌ای هدفمند و راهبردی صورت گیرد.

مرتضوی با اشاره جامع نسبت به بهره گیری موثر از شیوه‌های ارتباطی با رویکردی اقناعی، از حمایت تام دستگاه‌های اداری و اجرایی در تحقق طرح شهدای سلامت و از بسیج به واسطهٔ تلاش بی وقفه در راستای اجرای موثر این طرح، قدردانی کرد.

وی از روند موثر و ارزنده واکسیناسیون دانش آموزی در استان خبر داد و از فرمانداران تابعه خواست تا نسبت به روند اجرای موثر این طرح در شهرستان‌های محل ماموریت خود اهتمام موثر و مداومت لازم را معمول نمایند.

استاندار اصفهان از صدا و سیما به منظور انعکاس این طرح جامع تقدیر نمود، اما آن را کافی ندانست و بر گسترش رویکرد فرهنگ مطالبه گری صادقانه و سازنده تاکید نمود.

مرتضوی در پایان بر برنامه ریزی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات درمانی استان به منظور اجرای پساطرح شهدای سلامت تأکید نمود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.