مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تسهیلات با نرخ سود ۱۵ درصد و بازپرداخت ۵ ساله است که به هر فعالیت فناورانه که باعث مکانیزاسیون در بخش کشاورزی شود، پرداخت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرجامی فر مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تسهیلات پرداخت شده به  طرح‌های فناورانه بخش کشاورزی را ۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: مجموع ابلاغ اعتبارات این حوزه ۵۰ میلیارد تومان بود که خراسان جنوبی به علت شناور بودن این اعتبارات در کشور، توانسته بیش از سهمیه ابلاغی اعتبار جذب کند.

فرجامی فر  اظهار کرد: این تسهیلات با نرخ سود ۱۵ درصد و بازپرداخت ۵ ساله است که به هر فعالیت فناورانه که باعث مکانیزاسیون در بخش کشاورزی شود، پرداخت می‌شود.

مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: بهره برداران علاوه بر خرید ادوات کشاورزی همچنین می‌توانند از این تسهیلات برای مکانیزه کردن فعالیت خود و تعویض سیتسم از سنتی به صنعتی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پس از ثبت نام متقاضی، ۸۰ درصد هزینه خرید ادوات کشاورزی به عنوان تسهیلات پرداخت می‌شود، افزود: بیشترین پرداخت تسهیلات مربوط به خرید کمباین، تراکتور و ادوات کشاورزی بوده است.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند سامانه سیتا سامانه یکپارچه اعتباری تسهیلات بانکی وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام کنند.

انتای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار