‌ فرمانده انتظامی استان کرمان از ناکامی عاملان حمل و دپوی ۵۰۱ کیلو تریاک و ۵۱ کیلو حشیش در عملیات بامدادی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی دقیق پلیس مبارزه با موادمخدر مرکز استان، خبری مبنی بر تردد شبانه یک دستگاه سواری پیکان حامل مواد مخدر به ماموران شیفت شب این پلیس گزارش شد که بلافاصله ماموران بدون فوت وقت به یکی از محورهای کوهستانی محدوده شهر کرمان اعزام شدند.

او افزود: حضور و استقرار شبانه ماموران در این محور که تا حوالی نیمه شب ادامه داشت به نتیجه رسید و ماموران موفق شدند با استقرار و پایش نامحسوس چند نقطه در این محور، خودروی مورد نظر را مشاهده و آن را طی یک عملیات ضربتی متوقف کنند.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضمن دستگیری راننده آن با انجام پیگیری‌های بعدی از دپوی یک محموله دیگر در یک منزل اطلاع پیدا کرده و ضمن هماهنگی قضائی یک تیم دیگر را به این مکان اعزام و در بازرسی از این منزل نیز ۱۷۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۵۱ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری یک متهم دیگر در این منزل که مسئول نگهداری این محموله بود یادآور شد: بحمدالله با تلاش و حضور ضربتی ماموران همیشه پای کار پلیس مبارزه با مواد مخدر طی این عملیات بامدادی در مجموع ۵۵۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر کشف و این دو عامل حمل و دپوی مواد افیونی نیز به دست قانون سپرده شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار