تیم هندبال نونهالان جهرم به عنوان تیم اول گروه خود به جمع ١۶ تیم برتر کشور صعود کرد.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهادر مسئول هیئت هندبال شهرستان جهرم گفت: در ادامه مسابقات هندبال نونهالان کشور که در یزد در حال برگزاری است تیم جهرم موفق شد بانتیجه ٢٧ بر ٩ تیم قزوین و ٢٧ بر ١٧ تیم دامغان را شکست دهد تا به عنوان تیم اول گروه خود به جمع ١۶ تیم برتر کشور صعود کرد.

او بیان کرد:  تیم جهرم به عنوان یکی از دو نماینده استان فارس ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز ٩ آذرماه به مصاف نماینده قزوین می‌رود.

امیر ایزدی پور، علیرضا زینعلی، علیرضا افضلی، ارشیا عسکری، محمد پناهی، علی دهقانی، ارشیا خالقی، امیرعباس رجبی، محمد امین سلمانی، رضا براتی، حسین پورمند، امیرستوده، مهدی خدائیان و امیرحسین یزدانیان نژاد اعضای تیم جهرم هستند که به سرپرستی محمد زین علیوند و مربیگری محمود متین در این رقابت‌ها حضور دارند.

در این مسابقات ۳۳ تیم از سراسر کشور در ۶ گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسابقات هندبال نونهالان کشور، انتخابی تیم ملی هندبال به مدت پنج روز به میزبانی یزد در حال برگزاری است و سرمربی تیم ملی و استعدادیاب‌های فدراسیون این مسابقات را زیر نظر دارند.

نفرات منتخب در یازده پایگاه ملی در مناطق مختلف کشور زیر نظر سرگئی سرمربی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و در نهایت ۳۳نفر به تیم ملی نوجوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.