کاشانی گفت: مشکلات بسیار زیادی را در زمینه‌های محیط زیست شهری که غریب به ۲۵۰ روز در آلودگی محیط زیست به سر می‌برد، داریم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در بیست و هشتمین جلسه علنی شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: درباره لایحه ایی که عدم حمایت دولت از حقوق شهرداری‌ها و شورا‌ها و حقوق حقه‌ی مردم درون لایحه‌ی بودجه ارائه شده برای ۱۴۰۱ دیده نمی‌شود.

وی افزود:  در سالی که با تورم و مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم، مشکلات بسیار زیادی را در زمینه‌های محیط زیست شهری شاهدیم که مردم غریب به ۲۵۰ روز در آلودگی محیط زیست به سر می‌برند.

وی افزود: در بحث حمل و نقل عمومی، مترو و اتوبوس دچار مشکل هستیم و عدم پرداخت وام مشکلات عدیده ایجاد می‌کند. این لایحه ارائه شده طبیعتا باید اصلاح شود.

کاشانی ادامه داد: انتظار داریم که حتما کاری که در ارتباط با اصلاح لایحه‌ی بودجه‌ی ۱۴۰۱ از عهده مسئولین برمی آید انجام شود. به خصوص باید از قالیباف که ۱۲ سال در شهرداری تهران فعالیت می‌کرد، کمک گرفت.
کاشانی گفت: پیشنهادی در این خصوص دارم. حضور شهردار تهران در هیئت دولت حتما می‌تواند یک فرصت برای مردم شهر تهران باشد.‌ای کاش قبل از لایحه‌ی بودجه‌ ارائه می‌شد، دوستان ما در شهرداری این مسائل را پیگیری می‌کردند که تهران در بودجه‌ی ۱۴۰۱ خصوصا در حوزه‌ی حمل و نقل عمومی و محیط زیست چه فضایی برای آن دیده شده است.
در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار