نخعی گفت: در دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت، تجهیز ساختمان اورژانس نهبندان و توسعه بیمارستان سربیشه بررسی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نخعی نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز در دیدار با جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص توسعه امکانات درمانی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه بحث و گفتگو شد.

او با اشاره به اینکه ساختمان اورژانس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان تکمیل شده است و منتظر تجهیز شدن ساختمان هستیم، افزود: معاون درمان وزارت بهداشت در این دیدار دستور‌های لازم را برای تأمین تجهیزات صادر کرد.

نخعی بیان کرد: تأمین تجهیزات بیمارستان شهید آتشدست نهبندان به طور کامل انجام خواهد شد و محدودیت اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تکمیل ساختمان پانسیون پزشکان نهبندان عنوان کرد: قول‌هایی برای تکمیل این ساختمان نیز داده شد.

او با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص حوزه بهداشت سربیشه تصریح کرد: ابتدای امسال تفاهم نامه مابین وزارت بهداشت و سازمان تأمین اجتماعی کشور منعقد شد که بر اساس آن می‌بایست تأمین اجتماعی در توسعه حوزه بهداشت سربیشه علی الخصوص بیمارستان شهر سربیشه به وزارت بهداشت کمک کند.

نخعی اظهار کرد: در طرح توسعه این بیمارستان موارد متعددی مطرح شده است که مهمترین آن تبدیل بیمارستان از ۳۲ تختخواب به ۶۴ تختخواب است که در دیدار با جان بابایی نیز بر این مسئله تأکید شد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.