معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمان گفت: فیلم مستند «آدور» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدصادق اسماعیلی، برگزیده بخش بهترین مستند بلند مردمی جشنواره تلویزیونی شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی بذرافشان معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمان گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند شامگاه هشتم آذرماه با حضور حمید شاه‌آبادی معاون سیما، محسن یزدی دبیر جشنواره، جمعی از مستندسازان و اهالی رسانه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

او افزود: پنجمین جشنواره تلویزیونی فیلم مستند در بخش‌های مختلفی برگزار شد که فیلم مستند «آدور» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدصادق اسماعیلی از استان کرمان، توانست تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی بخش «بهترین فیلم مستند بلند مردمی» را کسب کند.

بذرافشان بیان داشت: مستند «آدور» محصول مرکز مستند حوزه هنری انقلاب اسلامی که به مسئله بحران هویت و حاشیه شهر و معضلات اجتماعی می‌پردازد پیش‌از این دیپلم افتخار و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره سینما حقیقت را نیز از آن خود کرده بود.

او تصریح کرد: «آدور» داستان نوجوانی به نام مصطفی را روایت می‌کند که به دلیل اعتیاد پدرش قربانی جدایی شده و تا به حال مادرش را ندیده است؛ او در آستانه ازدواج دوم پدرش سفری را برای یافتن مادر و به دست آوردن هویت خویش آغاز می‌کند.

اسماعیلی تهیه کننده و کارگردان این مستند در سخنانی کوتاه در این جشنواره گفت: شهر ما هیچ سینمای استانداردی ندارد و هیچ‌گاه نتوانستم آن را در شهر خودم کرمان نشان دهم و خوشحالم که این مستند در کل ایران دیده شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار