روستاهای طالقان در سرمای فصل پاییز و زمستان فاقد گاز شهری هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در این روزها و شب‌های سرد پاییزی مردم طالقان در حالی دمای منفی ده درجه را تجربه می کنند که  بیشتر روستاهای این منطقه فاقد گاز شهری می باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، طرح های گازرسانی به شهرستان طالقان از سال ۱۳۹۰ آغاز  شد و قرار بود در همان سال‌های اول با بهره مندی مردم از این نعمت خدادادی  بخشی از مشکلات و شرایط سخت زندگی در روستاها جبران شود.

مهدی آقابراری، معاون فرماندار طالقان در این باره گفت:  در سال‌های گذشته وضعیت اقتصادی کشور و تغییر قیمت ها ، باعث شده بود تا این طرح با مشکلاتی روبرو شود که با پیگیری های انجام شده این مشکلات تا حدودی برطرف شده است.

آقابراری افزود : تاکنون علاوه بر شهر طالقان ۱۴ روستای این شهرستان نیز از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

او گفت: طرح های گازرسانی به ۲۳ روستای بخش بالا طالقان تا پایان سال جاری به پایان می رسد و طبق وعده مسئولان شرکت گاز استان تا پایان ۱۴۰۱ بیشتر روستاهای شهرستان از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد.

شهرستان طالقان متشکل از یک شهر و ۷۸ روستا در غرب استان البرز واقع شده است ، که بیش از ۷۰ درصد از روستاهای این منطقه سرد و کوهستانی فاقد گاز شهری می باشند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۶:۰۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خدا پدرتان را بیامرزد که حتی به دور افتاده ترین روستاها گاز رسانی نموده اید !!!ما وسط شهر کرج(باغستان غربی) زندگی می کنیم وآب وبرق وگاز و........نداریم وهنوز مانند عصر حجر سهمیه نفت داریم وکپسول گاز 100هزارتومانی تهیه می کنیم وزباله هایمان را هفته ایی یکبار میسوزانیم !!!!درود به شرف وغیرت دهیاران که می بایست الگو شهرداران بی مسولیت کرج شوند که فقط بفکر سر کیسه کردن مردم هستند وبرایه یه مجوز ساخت حدود 500میلیون پول می گیرند