کمک ۲۷۰ میلیون ریالی نیک‌اندیش جهرمی به بیمارستان شهید مطهری

یک خانواده نیک‌اندیش جهرمی با پیوستن به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» برای کمک به بخش همو دیالیز مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال تأمین و به مرکز آموزشى ـ درمانی شهید مطهری این شهرستان اهدا کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی نیکوکار مسئول امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اجرای پویش «هر نفر یک خیر سلامت» در این شهرستان گفت: در ادامه حمایت‌های خیرخواهانه همشهریان ارزشمند، خانوادهٔ خیر نیک‌اندیش سلامت «مرحوم حاج محمود جبذری»، با پیوستن به این پویش در جهت خیرات و باقیات الصالحات آن مرحوم، برای کمک به بخش همو دیالیز، مبلغ دویست و هفتاد میلیون ریال تأمین و به مرکز آموزشى ـ درمانی شهید مطهری جهرم اهدا کردند.

او ضمن ادای احترام به همه نیکوکاران و خیرین سلامت که در بحران کرونا با سخاوت به یاری همنوعان خود پرداخته‌اند، از عموم مردم عزیز و نیک اندیشان دعوت کرد تا به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» پیوسته و نذورات و حمایت‌های مادی و معنوی خود را به تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی ـ درمانی، جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص دهند و مدافعان سلامت را یاری رسانند.

نیکوکار در ادامه شماره حساب هدایا و کمک‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم را ۲۸۸۳۵۲۳۶۱ و شماره کارت آن را ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۹۰۲۶۳ بانک رفاه اعلام کرد.

همچنین شماره ۰۹۱۷۵۶۶۴۵۰۷ به عنوان شماره تماس دفتر امور سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار