عالیشاه:

بازیکنان پرسپولیس لایق بهترین‌ها هستند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیم خود مقابل نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزاش  باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان مسابقه این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد:  طبیعی است این تیم که ۵ سال قهرمان شده، بالا و پایین داشته باشد، اما تا این تیم با هم هماهنگ شود کمی زمان می‌برد. خدا را شکر تیم روی روند خوبی افتاده و امیدوارم این شرایط ادامه دار باشد. دوست داشتیم امشب در کنار تماشاگران حضور داشته باشیم و امیدوارم که از بازی آینده آن‌ها را دوباره ببینیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص استوری مشترک بازیکنان این تیم گفت: این یک تصمیم جمعی بود و می‌خواستیم حرفمان را با هواداران در میان بگذاریم. امیدوارم با کمک صدری این مشکلات ختم به خیر شود. این بازیکنان در آسیا و ایران افتخار آفرینی کردند و باعث شدند این تیم سال‌ها در صدر جدول باشد. کار هر تیمی نیست یک تیم در هر بازی با تمام وجود بازی کند. این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم به شرایط آن‌ها رسیدگی شود.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که ایا ممکن است شرایط قبل از دربی روی بازیکنان تاثیر بگذارد گفت: قبل از بازی در روحیه بازیکنان این مسائل تاثیرگذار است، اما وقتی وارد زمین می‌شویم این قضایا را فراموش می‌کنیم. به هر حال باید شرایطی فراهم شود که تیم نتیجه بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
زرشک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
آره بابا ۵۰ثانیه قهرمانی تو آسیا شوخی بردار که نیست تازه دیدن varاز نزدیک خودش که هیچ تیمی تا حالا چنین افتخاری رو ندارن.
آخرین اخبار