۳۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برای زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی مولوی کارشناس دفتر فنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبار استانی برای پنج طرح مرتبط با زیرساخت‌های گردشگری استان اختصاص یافت.

او تاکید کرد: هم‌اکنون پنج طرح زیرساخت‌های گردشگری در استان در حال اجراست و تاکنون ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


مولوی افزود: این طرح‌ها شامل زیرساخت‌های گردشگری در منطقه نمونه سامان، کمپ دره‌عشق شهرستان کیار، چشمه صالح جونقان شهرستان کیار، چشمه برم شهرستان لردگان و حاشیه‌زاینده رود روستای چلوان شهرستان سامان است.

او اضافه کرد: عملیات اجرایی طرح‌های در حال اجرای زیرساخت‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری به‌طور میانگین ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مولوی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها در مدت اجرا، زمینه اشتغال مستقیم ۲۰ نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
یعنی ترسو تر از شما مسئول های چهارمحال و بختیاری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
من به عنوان فردی از اهالی روستاهای لاران نسبت به برداشت بی رویه آب و توسع باغات در روستاهای دور از زاینده رود در سامان اعتراض دارم ،چرا که حوضه بارندگی اصلی زاینده رود در کوهرنگ و سودجان و روستاهایی از لاران است ،چه طور سامان که ته مسیر زاینده رود در استان است تمام حق آبه مردم چهارمحال را یه تنه برداشت می کند در صورتی که بارندگی چندانی هم ندارد ،این آب در اصل حق مردم آن قسمتهاست ،و کسی در این استان هم اعتراض نمی کند و چشمشان را همه بسته اند و در آمد میلیاردی باد آورده و شکاف طبقاتی عمیق بین مردم سامان با روستاهای چند کیلومتر این طرف تر را نمی بینند ،ودو باره بر طبل طرح اشتباه دیگری به نام بن بروجن می کوبند ،که آن هم در اصل اگر آبی باشد که نیست بازهم به مردم کوهرنگ و لاران و سودجان می رسد ،هی هرچی پا مردم لاران هیچی نمی گیم ،اگر حق شناس هستی این نظر را بگذار اگر هم نیستی.. بروجن خشک ترین نقطه استان ،چرا طرح ها را بردید آنجا #نه به بن بروجن#حق آبه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری سهم کوهرنگ ،لاران و سودجان است.
آخرین اخبار