مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد از وجود ۱۲۰ واحد نانوایی شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی حیدری، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد گفت: از این تعداد واحد نانوایی سطح شهرستان ۲۲ واحد، نانوایی‌های سنگکی و بربری بوده که تمامی این واحد‌ها آزاد پز هستند.

وی با اشاره به افزایش قیمت انواع نان از روز شنبه در شهرستان اسدآباد، بیان کرد: با توجه به آزاد پز بودن نانوایی‌های سنگکی و بربری شهرستان در حال حاضر قیمت نان سنگکی از ۱۳۰۰ به ۲۰۰۰ و قیمت نان بربری از ۱۲۵۰ تومان به ۱۶۰۰ تومان افزایش یافت.

حیدری با بیان اینکه از ۱۲۰ واحد نانوایی در حال فعالیت سطح شهرستان تعداد ۷۰ واحد شهری و ۵۰ واحد روستایی است، اضافه کرد: چند سال پیش در شهرستان اسدآباد قرار بر آن شد که واحد‌های نان لواش سطح شهرستان بخشی به آزادپز و بخشی به دولتی تقسیم شوند که با توجه به اینکه قوت قالب مردم اسدآباد نان است تمامی واحد‌های نانوایی لواش به صورت واحد‌های نانوایی دولتی و واحد‌های نانوایی سنگکی به واحد‌های آزادپز تقسیم شدند.

او با اشاره به افزایش قیمت نان پیرو مصوبه کارگروه آرد و نان استان از روز شنبه بیان کرد: در حال حاضر با افزایش قیمت نان در شهرستان نان تافتون به ۹۰۰ تومان و نان لواش به ۴۵۰ تومان افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: نانوایی ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار