استقبال از قهرمان اراکی کاراته جهان در زادگاهش

حسین تبرته فراهانی کاراته کای قهرمان جهان با استقبال مردم تبرته فراهان وارد زادگاهش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حسین تبرته فراهانی کاراته کای ناشنوای اراکی که در مسابقات قهرمانی کاراته ناشنوایان جهان در ترکیه مقام اول و مدال طلای این مسابقات را کسب کرد با استقبال مردم تبرته فراهان وارد زادگاه خود شد.

حسین تبرئه فراهانی کاراته کای ناشنوای اراکی در فینال مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان ۲۰۲۱ با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب گردن آویز طلا شد.

حسین تبرئه فراهانی در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم با حریف ترکیه‌ای وارد تاتامی شدند و در نهایت این کاراته کای کشورمان بود که توانست با غلبه بر حریف سکوی نخست کارته جهان را از آن خود کند.

مسابقات قهرمانی جهان کاراته ناشنوایان ۲۰۲۱، از یکم تا ۴ آذر ماه با حضور ۱۸۶ ورزشکار از ۹ کشور به میزبانی کشورمان و در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

در این مسابقات تیم کاراته ناشنوایان ایران قهرمان شد و تیم‌های اوکراین، روسیه، ترکیه، یونان تایلند و مالزی به ترتیب به مقام‌های دوم تا هفتم دست یافتند.

همچنین تیم تکواندوی ناشنوایان کشورمان نیز در مسابقاتی که همزمان با مسابقات کاراته در سالن دیگری برگزار شد، توانست قهرمان مسابقات جهانی تکواندوی ناشنوایان جهان شود.

استقبال از قهرمان اراکی کاراته جهان در زادگاهش

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.