آئین رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند به منظور رقابت 8 اثر برگزیده باهم برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، رضا مردانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند،در مراسم رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند در آبادان گفت: ۲۶ اثر در مجموع به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۱۸ اثر به مرحله بازبینی رسید و پس از بررسی کمی و کیفی توسط داوران این بخش ۸ اثر برای حضور در جشنواره انتخاب شدند.

او افزود: این جشنواره از هشتم تا ۱۱ آذرماه در منطقه آزاد اروند برپاست و آثار نمایشی توسط داوران تراز اول ملی؛ آقایان سعید اسدی، فرهاد قائمیان و حسن عابدی ارزیابی خواهند شد و به دلیل کم تر شدن همه گیری کرونا تلاش خواهد شد در فضایی صمیمی تر برگزار شود.

مردانی تصریح کرد: نمایش های " موسی پیامبر"به کارگردانی زینب حقیقت، " زمین سرخ است" به کارگردانی احمد مسافری، " پرواز به تاریکی" به کارگردانی فرید ندایی فر و وفا رشیدی، "نیمه های راه" به کارگردانی علی واسکوت وعقیل محسناوی از جمله آثار پذیرفته شده برای حضور در این جشنواره هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند " گودو از شط می آید" به کارگردانی مرجان بنی سعید، "زامبی" به کارگردانی علی عباسیه و شهرام پورعسگر، " فصلی برای شکستن استخوان ها" به کارگردانی پژمان مهراب پور و " لف" به کارگردانی رضا چوپان را از دیگر آثار موفق برای حضور و رقابت در پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند اعلام کرد.

دبیر پنجمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند امیرحسین افتخار پذیرایی و دبیراجرایی حمید بقایی هستند.

آیین رونمایی از پوستر پنجمین تئاتر استانی منطقه آزاد اروند با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر توسعه فرهنگی هنری، مدیر توسعه ورزشی و اجتماعی منطقه آزاد اروند و جمعی از دیگر مسئولین شهری و هنرمندان عرصه های مختلف، برگزار شد.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.