رئیس هیت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی هویزه از برگزاری سومین جشنواره بازی‌های بومی محلی به مناسبت ۱۰آذر سالروز آزاد سازی رفیع خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بوعذار رئیس هیت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان هویزه گفت: به مناسبت ۱۰ آذر سالروز آزادسازی شهر رفیع سومین جشنواره بازی‌های بومی و محلی در نیمه دوم امسال با استقبال خوب اهالی بویژه جوانان این شهر برگزار گردید.

او هدف از برگزاری جشنواره را  احیاء بازی‌های سنتی و ایجاد نشاط و شادابی برای اهالی و جوانان عنوان کرد و افزود: این جشنواره با همت هیئت بازی‌های بومی ومحلی شهرستان هویزه  برگزار شد.

بوعذار اظهار داشت: پس از پایان این مسابقات هدایایی به رسم یادبود به نفرات برتر اهداء و از سایرین شرکت کنندگان، برگزار کنندگان و مجریان این جشنواره تقدیر و تشکر بعمل آمد.

رئیس هیت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان هویزه در پایان از زحمات ریاست اداره ورزش وجوانان هویزه، بخشدار نیسان، فرماندهی و نیرو‌های محترم حوزه مقاومت بسیج عشایری شهدای رفیع و سایر اعضای ستاد بزرگداشت ۱۰ آذر سالروز آزاد سازی رفیع تقدیر و تشکر کرد.

برگزاری سومین جشنواره بازی‌های بومی و محلی در رفیع

برگزاری سومین جشنواره بازی‌های بومی و محلی در رفیع

برگزاری سومین جشنواره بازی‌های بومی و محلی در رفیع

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.