مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام مطرح کرد؛

راه اندازی سامانه امداد هوشمند و کارآمد در ایلام

طاهری از راه اندازی سامانه الکترونیکی امداد هوشمند و کارآمد در ایلام با هدف ارائه خدمات بهینه‌تر به نیازمندان و مددجویان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: این سامانه به‌منظور بهبود عملکرد، مدیریت خدمات، به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان مورد حمایت، ایجادشده است.

او افزود: صحت‌سنجی اطلاعات فردی، دسترسی آسان به سامانه، عدم مراجعه حضوری به امداد و ارایه درخواست خدمات، بخشی دیگر از مزایای این سامانه است و افراد می‌توانند نیاز‌های خود را از طریق سیستم سامانه امداد هوشمند و کارآمد با نشانی soha.emdad.ir و یا smart.emdad.ir از طریق اینترنت با استفاده از گوشی همراه یا مراجعه به دفاتر پیشخوان ارائه نمایند.

طاهری تصریح کرد: از امروز، اطلاعات ۳۰ هزار خانوار مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در سامانه هوشمند کارآمد (soha) قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه شفاف سازی فعالیت‌های این نهاد یکی از مهمترین برنامه‌های امداد است، بیان کرد:به منظور رعایت کرامت نیازمندان و دسترسی آسان آن‌ها و احراز شرایط نیازمندی خانواده‌ها با بهره گیری از بانک‌های اطلاعاتی کشور، ضمن کوتاه سازی و چابک سازی ارائه خدمت، تکریم نیازمندان نیز در بالاترین سطح رعایت می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.