در راستای رفاه حال مراجعان و حذف مراجعات حضوری تمامی خدمات قابل ارائه در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان‌های فارس تنها از طریق نرم افزار برق من انجام می‌پذیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم ریحانی رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق فارس، گفت: از آنجا که بهبودکیفیت خدمات به مشترکان و مراجعان و از سوی دیگر کاهش مراجعه حضوری برای دریافت خدمت ودر نهایت افزایش رضایت شهروندان همواره از اولویت‌های این شرکت به حساب می‌آید، بنابراین طرح توسعه ارائه خدمات غیرحضوری مشترکان، به جد در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش و پیگیری همکاران این امر میسر شد.

او افزود: الکترونیکی کردن خدمات و فرایند‌های این شرکت نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش تردد‌ها و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان ایفا کرده است.

ریحانی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در سال‌های اخیر به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا درزمینه گسترش ارائه خدمات الکترونیک اقدامات خوبی انجام داده که هم اکنون ۸۲ خدمت از سوی این شرکت به صورت الکترونیکی به تمامی مشترکان ارائه می‌شود.

رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق فارس، در بخش دیگری به نرم افزار «برق من» نیز اشاره کرد و گفت: نرم افزار «برق من»، یکی از در دسترس‌ترین راه‌ها برای دریافت همه خدمات غیرحضوری صنعت برق است، که مشترکان با نصب آن برروی تلفن همراه خود می‌توانند علاوه بر مشاهده آخرین قبض، سابقه مصرف و پرداخت، درخواست استفاده از خدمات مختلف شرکت برق از جمله درخواست تفکیک و وصل و قطع انشعاب و ده‌ها خدمات دیگر را بدون مراجعه حضوری انجام دهند. ریحانی، اطلاع از صورتحساب، قبض، سوابق، بررسی قبض، تسویه حساب، مقایسه مصرف، مدیریت مصرف، درخواست انشعاب، را از دیگر مزایای این اپلیکیشن برشمرد.

او افزود: اصلاح انشعاب، آزمایش کنتور، تغییرمالکیت، بیمه مشترکان، تعویض کنتور هوشمند نیز از دیگر خدمات غیر حضوری استفاده از اپلیکیشن «برق من» است که مشترکان می‌توانند در اقصی نقاط استان از آن بهره‌مند شوند.

ریحانی، به روش‌های دریافت نرم افزار نیز اشاره کرد و بیان داشت: مشترکان می‌توانند از طریق سایت شزکت توزیع نیروی برق استان فارس به آدرس:www.farsedc.ir، گوگل پلی، کافه بازار و مایکت، سایت ساپا به آدرس:www.saapa.ir این نرم افزار را دریافت و ازخدمات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار