رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: به دنبال مجوز برگزاری دوره مربیگری A آسیا برای نخستین بار در همدان هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان, عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال استان همدان در افتتاحیه دوره مربیگری D آسیا فوتبال با بیان اینکه همدان سرآمد برگزاری دوره‌های آموزشی در کشور است، اظهار داشت: بعد از رکودی که کرونا بر ورزش کشور حاکم کرد هیئت فوتبال استان همدان جزو نخستین استان‌هایی بود که فعالیت خود را با برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری و برگزاری لیگ‌های مختلف آغاز کرد.

او  افزود: در بحث آموزش کمیته آموزش هیئت فوتبال استان همدان از معدود هیئت‌های کشور بوده که در بحث برگزاری دوره‌های متعدد داوری و مربیگری در کشور سرآمد است.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به مربیان استان گفت: امروز ما در بحث مربیگری فوتبال در استان مربیان توانمندی داریم که می‌توانند در سطح اول فوتبال کشور و در تیم‌های صاحب نام مربیگری کنند.

صوفی بیان کرد: رضا طلایی‌منش سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان فصل گذشته با صعود این تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور برای فوتبال استان افتخارآفرینی کرد و نشان داد که ما در بحث مربیگری کمبودی نداریم.

او با بیان اینکه حضور پاس در همدان موتور محرکی برای فوتبال استان شد، اضافه کرد: اگر امروز ما بیش از ۵۰ بازیکن در لیگ‌های مختلف کشور داریم و در بحث داوری و مربیگری حرف برای گفتن داریم ماحصل و از ثمرات حضور پاس در همدان است.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان ادامه داد: پاس به عنوان یک برند در فوتبال کشور مانند یک دانشگاه در فوتبال استان عمل کرد که خروجی آن حضور بازیکنانی در سطح لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم بوده همچنین در بحث داوری ۳ داور بین‌المللی و مربیان توانمند که همگی در کنار پاس شکل گرفته‌اند و باید بتوانیم دوباره این تیم را به سطح اول کشور با توانمندی خودمان بازگردانیم.

انتهای پیام/د

برچسب ها: فوتبال ، مربیگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.