مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در بازرسی‌های بعمل آمده از دو انبار غیرمجاز در یکی از خیابان‌های اصلی شهر زاهدان حدود هزار و ۵۰۰ تن برنج بدون مجوز قانونی به ارزش بیش از ۴۲ میلیارد تومان کشف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان ؛ حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت : طی اخبار دریافتی مبنی بر وجود دو انبار غیرمجاز در یکی از خیابان‌های اصلی شهر زاهدان اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی مرکز استان با حضور رئیس شعبه پنجم بدوی تعزیرات و دادیار حقوق عامه دادستانی استان و معاون بازرسی اداره صمت جهت بررسی و صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی مراجعه می کنند.

میرزایی افزود: در راستای استعلامات انجام شده از سامانه جامع ثبت انبار‌ها محرز گردید انبار‌های اعلام‌ای غیر مجاز بوده و در سیستم جامع انبار‌ها ثبت نشده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد:پس از انجام سیر مراحل قانونی با ورود به انبار‌ها و بازرسی‌های بعمل آمده از محل جمعا حدود هزار و ۵۰۰ تن برنج بدون مجوز قانونی به ارزش بیش از ۴۲ میلیارد  تومان کشف شد.

میرزایی گفت: پس از لیست برداری از کالا‌های کشف شده به دستور قاضی شعبه ۵ تعزیرات حکومتی انبار‌ها تا تعیین تکلیف موضوع پروند پلمپ و فرم تشکیل پرونده در محل تنظیم شد.

او در پایان ادامه داد: در همین راستا متخلفین جهت رسیدگی و اعمال قانون به همراه پرونده متشکله به اداره تعزیرات حکومتی مرکز استان معرفی شدند.

انتهای پیام/ ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار