فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان موتورسیکلت با ۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ غلامرضا صیاداربابی  فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در دشتیاری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه "شیرگواز" این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام یک سری اقدامات تخصصی ۳ سارق همدست را شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری تصریح کرد: سرانجام با هماهنگی قضائی طی چند عملیات هماهنگ و غافلگیرانه این ۳ سارق در نقاط مختلف شهرستان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها ۴ دستگاه موتورسیکلت مسرووقه کشف شد.

سرهنگ صیاد اربابی بیان داشت: این متهمان پس از انتقال به پاسگاه و روبه رو شدن با ادله پلیس به فعالیت بزهکارانه خود اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری خاطر نشان کرد: هر ۴ موتورسیکلت کشف شده با هماهنگی قضائی به مالباختگان تحویل و متهان نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هشدار‌های پلیس، در خصوص پیشگیری از سرقت خودروو و موتورسیکلت توجه داشته باشند و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار