ستاد اجرایی فرمان امام از طرح ۴۰۰ واحدی فردیس می‌گوید

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) البرز گفت: دولت هزینه ای بابت زمین طرح مسکن چهارصد واحدی فردیس به ما پرداخت نکرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سال ۹۹ بود که چهل خانواده به امید داشتن سقفی برای زندگی هر کدام مبلغ چهل میلیون تومان به حسابی مشترک در بانک مسکن واریز کردند.

اکنون یک سال از این زمان می‌گذرد و هیچ اقدام عمرانی در محل طرح یادشده اجرا نشده و این موضوع نگرانی متقاضیان را رقم زده است.

پورسلیمانی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) البرز گفت: یکی از بزرگترین کار‌هایی که ستاد انجام داد این بود برخلاف تفاهم اولیه که قرار بود زمین را دولت تامین کند، ستاد بسازد، ستاد زمین را تامین کرد.

او افزود: در مورد تغییر کاربری ازآموزشی و خدماتی به مسکونی این را تقریبا یکسالی ما در شهرداری فردیس رفت و آمد کردیم و انصافا رضایی، مدیر کل سابق راه و شهرسازی و  خالقی، مدیرکل فعلی تلاش کردند و در دوره‌ای که سعیدی، شهردار فردیس بود اقدامات خوبی انجام شد و در دوره ایشان ما کارگاه را هم تجهیز کردیم و پیمانکار آمد و در زمین مستقر شد، اما به علت جا به جایی شهردار فردیس، صدور جواز انجام نشد در نهایت هم کار بی نتیجه ماند.

پورسلیمانی گفت: قرار شد این ۴۰۰ واحد به ۴۹۵ واحد افزایش پیدا کند و فیش صادر کنند و به ستاد بدهند که پول از طریق راه و شهرسازی واریز شود وکار را انجام دهیم.

او افزود: به محض این که جواز صادر شود ما به سرعت کارگاه را مجدد تجهیز می‌کنیم و کار را شروع می‌کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) البرز گفت: اگر بعد از صدور جواز، فیش صادر و پول از طریق راه و شهرسازی واریز شود، ما کار راشروع کنیم.

او افزود: ستاد قرار نیست هیچ پولی بدهد هر پولی پرداخت می‌شود توسط مردم است.

پورسلیمانی گفت: ستاد ۴۴ هزار متر مربع زمین را در اختیار دولت قرارداده و تا کنون هم هیچ مبلغی بابت زمین دریافت نکرده است.

او افزود: قرار شده است که در آینده مبلغی بابت زمین به نرخ روز به ستاد بدهند اما هنوز چیزی قطعی نیست.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.