رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به تعامل خوب شورا با پایگاه‌های نظامی مستقر در این شهر، گفت: تعامل مدیریت شهری و نیروی دریایی افزایش می‌یابد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جعفر پورکبگانی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در نشست با فرمانده پایگاه دریایی بوشهر به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی ارتش، بر نگارش رشادت‌های دریادلان ناوچه پیکان در عملیات مروارید به فرماندهی شهید دریادار «محمدابراهیم همتی» در کتاب درسی دانش آموزان تاکید کرد.

او با اشاره به تعامل خوب شورای ششم بوشهر با پایگاه‌های نظامی مستقر در این شهر، ابراز امیدواری کرد که با افزایش این تعامل‌ها فعالیت‌های بسیار خوبی در همه حوزه‌ها صورت گیرد.

 امیر دریادار دوم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با گرامیداشت یاد حماسه‌آفرینان ۷ آذر ۱۳۵۹ تاکید کرد که این پایگاه آماده تعامل با مدیریت شهری است و آمادگی دارد با شهرداری همکاری کند تا فضای سبز کنار بیمارستان که پیشتر بوستان بوده است به یک بوستان ویژه بانوان تبدیل شود.

خدیجه گرشاسبی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر نیز  با اشاره به کمبود فضا‌های تفریحی در محلات جنوبی این شهر، گفت: پایگاه دریایی زمین‌هایی دارد که با تعامل با شهرداری می‌توان از آن به عنوان فضای سبز استفاده کرد و امیدواریم این موضوع در دستور  کار قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.