معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ سارق دستگیر و ۴۹ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: به منظور تقویت احساس امنیت در بین شهروندان و برخورد جدی با مخلان امنیت مردم شهرستان کرج، اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفته است.

سرهنگ گودرزی افزود: در آخرین طرحی که در ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان با مشارکت تمامی یگان‌های انتظامی این شهرستان به اجرا گذاشته شد، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق حرفه‌ای شده و تاکنون ۵۵ فقره انواع اموال مسروقه از مخفیگاه آن‌ها کشف شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز با اشاره به توقیف ۴۶ خودرو پلاک مخدوش و ۳۴ دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک در طول ۲۴ ساعت گفت: همچنین با انجام اقدامات پلیسی محل نگهداری ۶ خودرو و ۲ موتورسیکلت سرقتی نیز شناسایی شد.

او همچنین از جمع آوری ۴۹ معتاد متجاهر از سطح شهر و معرفی آن‌ها به مراکز بازپروری خبرداد و افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد حدود ۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر از قبیل تریاک، هروئین و شیشه کشف شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.