سرهنگ حسنی گفت: شورای شهر و شهرداری سرمایه ارزشمند اجتماعی برای ناجا در گسترش امنیت و آرامش هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ کرم حسنی، فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان دره شهر، گفت: با توجه به اینکه شهرداری، شورای شهر و نیروی انتظامی در ارتباط مستقیم با شهروندان هستند و از بیشترین مراجعات مردمی برخوردارند، هماهنگی و همکاری این دو نهاد در جلب رضایت شهروندان بسیار موثر است.

او افزود: تعاملات بین پلیس و شهرداری پایه‌های امنیت را مستحکم، کاهش جرایم را به ارمغان آورده و شور و نشاط اجتماعی را افزایش می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری سرمایه ارزشمند اجتماعی برای ناجا در گسترش امنیت و آرامش هستند، ادامه داد: هدف اصلی تمامی دستگاه‌های دولتی نیز پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی و ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان است.

در پایان این نشست شهردار و اعضای شورا از زحمات پلیس در برقراری نظم و امنیت و ایجاد و تداوم آرامش در جامعه تقدیر کردند و افزودند: نقش پلیس در همه ارکان زندگی و بین آحاد مردم جامعه ملموس و مشهود است و شهردار و اعضای شورای شهر نیز برای تحقق آرمان‌ها از تمام توان و پتانسیل خود استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.