نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهالی نقاط مختلف بوشکان با چالش جدی برای تامین آب آشامیدنی و آب کشاورزی روبه‌رو هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با بخشدار، اهالی شورا‌ها و دهیاران بخش بوشکان که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر و مسئولان آب منطقه‌ای در شهر کلمه برگزار شد، عنوان کرد: اهالی نقاط مختلف بوشکان با چالش جدی برای تامین آب آشامیدنی و آب کشاورزی روبه‌رو هستند و انتظار داریم مسئولان برای تامین نیاز مردم  باجدیت تلاش کنند.

او ساخت سد و کف‌شکنی چاه‌ها را از مهم‌ترین خواسته‌های اهالی بوشکان برشمرد و افزود: ما نیز در کنار مسئولان استانی تلاش می‌کنیم تا شاهد تامین نیاز‌های مردم این منطقه باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات مردم بخش بوشکان در ثبت کردن زمین‌های خود اشاره کرد و از بنیاد مسکن خواست به این موضوع رسیدگی کند.

رضایی استقرار نمایندگی بنیاد مسکن در بخش بوشکان را یکی دیگر از خواسته‌های مردم دانست تا برای پیگیری مسائل خود به طی مسافت و حضور در مرکز شهرستان و استان نیاز نداشته باشند.

در این نشست دهیاران، اعضای شورا‌ها و بخشدار بوشکان مسائل و نیاز‌های مناطق خود را در حوزه آب و بنیاد مسکن عنوان کردند و مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر و مسئولان آب منطقه‌ای نیز پاسخ گفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.