مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از ۶ هزار و ۴۴۰ مددجوی کمیته امداد فاقد مسکن و سرپناه مناسب هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی ، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با هدف تأمین مسکن برای نیازمندان در قالب نهضت ملی مسکن، با مساعدت دولت و وزارت راه و شهرسازی تأمین زمین رایگان و پرداخت تسهیلات کم بهره پیش‌بینی شده تا از فرصت پیش آمده مددجویان برای تأمین سرپناه استفاده کنند.

او تصریح کرد: ثبت‌نام متقاضیان نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه تمدید شده و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد که تاکنون از زمین و مسکن دولتی استفاده نکرده‌اند با ثبت اطلاعات خود در سامانه ثمن می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: قرار است با پرداخت تسهیلات مناسب و تأمین زمین رایگان برای متقاضیان، تا ۲ سال آینده واحدهای مسکونی احداث و در اختیار آنها قرار گیرد که از منابع کمیته امداد نیز تعمیر و بهسازی واحدهای مسکونی کم دوام در اولویت قرار گرفته است.

دشتی به فعال شدن سامانه هوشمند امداد با هدف ارائه خدمات حمایتی از مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و افزود: قرار است در مدت ۴۵ روز کاری با تلاش مددکاران، جدیدترین اطلاعات مددجویان گردآوری و در سامانه هوشمند امداد ثبت شود.

او در ادامه تصریح کرد: ثبت این اطلاعات کمیته امداد را در ارائه خدمات متنوع به جامعه هدف کمک کرده و زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا بر اساس اسناد بالادستی ما بتوانیم در خدمت محرومان و نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار